tisdag 14 februari 2012

Valentines Day.....



Ja idag är det Alla Hjärtans Dag människor springer runt och köper rosor till förbannelse priserna har gått upp det dubbla på plantorna tack vare denna speciella dag. Varför måste man köpa något? Räcker det inte med en kram eller ett par vänliga ord? Vilken kommers...Nåja det är bara och handla tills man har hål i plånboken och rosorna dör och hamnar i återvinningen. Snart är dagen glömd fram tills nästa år samma datum då börjas det igen......




Kärlek till er alla från oss alla.....



Väntar ju på min surfplatta men den lyser som vanligt med sin frånvaro trodde ju i min vildaste fantasi att den skulle komma idag med icke.....kommer nog i morgon.....kanske....?

Fick ett glädjande besked på jobbet idag och fick en ny förlängning på arbete vilket var en glad överraskning det vart jubel i min skalle..... Några av minna kollegor jag började jobba med för 7 månader sen hade inte samma tur som jag och fick inte förlängt, mitt hjärta finns hos er. Kanske är det min tur nästa gång vem vet? En vacker dag kanske står vi och jobbar ihop igen hoppas man.......=)

Ska nog ta och hitta på något här en kopp te kanske och pilla bort navelludd.....

Gulla med katzen som nu är fulla med nytt torrfoder vi fick hem idag från James Wellbeloved

Kan varmt rekommenderas, har en gammal katt hemma hos Mami och tack vare denna torrfoder har han slutat att kräkas upp all mat efter måltid. Kanon bra!



Nej nu får det vara slutgaggat för idag....

Frid och fröjd//Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar