fredag 10 februari 2012

Friday Afternoon....

........och allt är bara lugnt och fridfullt.
Ludde är hemma och går och stryker sig mot dom andra katterna och söker sympati. Juvelerna är borta och jag sitter och funderar på vad som egentligen händer i Luddes hjärna. Vad tänker han? Stackars mig och den där käringen som åkte och dumpa mig hos okända och hem kommer jag utan kronjuvelerna och en tatoo i örat med mina fångnummer. Ja onte gör det i mig men vad ska man göra man gör det som skall göras. Kastration är viktigt så tänk på det!
Fick reda på att Ludde ska in igen och dra bort 4 kindtänder p.g.a FORL-skada. Men först ska han kureras hemma 1 månad sen får vi beställa en ny tid till 6 kilos klumpen Ludde.

(En trött Ludde)


Har just badat och trodde man skulle piggna till lite men icke. Försökte powernappa lite men det gick inte så bra. Trött nu som en klubbad bäver och försöker hålla mig till senare och inte hoppa ner under det underbart varma täcket och sova.
Nu ligger Dennis och leker säl i badet med en massa skum och blöder i snoken.......Han ser ut som någon kastat en hink rost på honom........eller misshandlat han lite snällt.....*S* Vad gör man ger han en bunt papper så han får stoppa in den i snoken som en temporär tampong för blödningen.
Nåja har inte hört något mer nu därifrån på 5 minuter så han har i alla fall inte förblött.......plaskandet avslöjar detta.

Bjuder på en Fredagslåt......





Middagen idag bestod av Fried Chicken nuggets med klyftisar och vitlök/örtsås gott som gatan.
Ska väl ta och planera resten av kvällen i sängen med tv:n och 2 katter som känner sig något frusna.
Önskar er alla en underbar afton.






Sköt om er! //Suss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar