lördag 11 februari 2012

Ingenting ....

.........rör mig som Du....Aldrig Aldrig sjunger discokulan Andreas utan passion på scenen i dagens deltävling av mellon.

Sarah Dawn Finer ser ut som en av mörkrets avkastade kanelbullar på tv.

Top Cats var den enda låten mina fötter jamma med till Baby doll oh yes come on. Ni får mina poäng i kväll.

Timotej sjunger om stormar virvlar på hav och Sonja Aldén hur det är I Din Himmel och gå på broar.
Lillgamla Mr Ulrik sjöng om Soldier och vann därmed alla unga hjärtan i vårat lilla avlånga land.


Oj en Christer Björkman som lurar av barn sina godispåsar, lurar barnen till att tomten finns och att tandfén kommer med en guldpeng om du tappar en tand. Såg han på Tv under QX galan och han var i extas när han hyllades med en potpurri av olika låtar under mellons tidevarv. Epicentrum för Chrille vart när Charlotte P sjöng Hero då explodera Chrille i extas och kunde inte ens sjunga/mima till låten och det vart bara ett läppmedhäng i hans medsång och dessa dansanta händer klapp och armviftningar tog ju alla priser för kvällen. Grattis!
Jippiee dax att byta ut han mot någon som förstår sig på riktig musik....


SHOT IT OUT LOUD..................................Med David en låt som var skriven och erbjuden till Danny ursprungligen som han tydligen ratade. Skrik på du ingen hör dig.

....Och vem är Mimi Oh? Inte en aning aldrig sett eller hört henne förrut .................Dah.............Tydligen går allt för långsamt för henne ....Step it up babe....Hit the gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas! Hoj pastellfärgen har kommit till mode igen med chockrosa och pippigult!
Jag får en flashback till 80-talet wehooou!

Thomas Di Leva allas våran lilla MiB karaktär I´m from outer space Beware. I come in peace.
Ge aldrig Upp......Aliens we are there and we are here to stay. Pillesnorks rules.
Befinner mig i total stillhet kommenterar Herr DiLEva.  -Våga vara som du är.....! Med all rätt!

Min sammanfattning av mellon deltävling 2 hamnar på lägsta hittills ingen jag skulle lägga pengarna på tyvärr ingen låt hade DET!

Med detta säger jag god natt och sköt om er!

/suss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar