söndag 5 februari 2012

Nu har skiten.......



....dratt igång igen. Första startfältet på 8 bidrag var ju en skam. Den enda låten som i mina öron höll måttet var Loreen med sin Euphoria. Den minns man och kan vissla på hela dagarna. Dead by April har ju redan sin framgång vad fan ska dom förstöra sin image i melodifestivalen för? Gillade dom innan men vad fan nu tänker mina öron bojkotta dom.
 Torsten stod för högsta priset till kvällens dramaqueen. Herregud en stor bula i pannan som jag irriterat mig på sen jag såg den...kanske var det en stor finne vem vet? Afro-Dite 3 gamla gäddhäng från förr försökte sig på that boy can dance , vilket dom själva helt hade glömt bort hur man skulle vicka på bena och veta alla dance moves...Daaaaaaaaaah.
Marie S stod och ålade sig med en snakeliknande skinny paljettpyjamas och tyckte det var för lite spice, salt & pepper på allt, vilket då ledde till en total katastrof. Moniker oh my god herregud tänker inte ens nämna nåt där. Sean Banan skaka rumpa och gjorde bra ifrån sig och det räckte tydligen till andra chansen. SKAKA RUMPAAAAAAA! I just love him!

Nåja slut disskuterat om Mellon för denna vecka. Vaknade alldeles för tidigt denna söndag morgon, tittade ut och konstaterade att denna dag skulle också bli helvetets kall, så min hjärna började tänka ut lite To do´s för och fördriva tiden denna dag. Kokade kaffe och funderade på om man skulle baka lite småkakor kanske. Bullpåsarna ligger fortfarande huller om buller på köksbordet och som ska in i frysen innan min mami till bullmonster kommer och äter upp dom.

 Ja här sitter man nu och funderar ännu vad man ska göra. Kanske fixa till dörrkransen som hängt på dörren sen 2 år tillbaka med halloween tema, den skulle man kunna piffa till något snyggt....funderar fortfarande.
Gubben och grabbarna ligger och snarkar lite här och var...Själv minns jag att jag somnade till mördare okänd på en redan bortglömd kanal. Casper och Nisse låg och fightades om vem som skulle ta nattplatsen bredvid mitt huvud....Verkade som om Casper vår lilla svarta tjockis vann den kampen.

Nej gott folk ska ta och fortsätta mitt funderande på vad man ska göra under söndagen här. Så jag avslutar nu med och önska er en kanon bra dag!

Love//Suss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar