onsdag 15 februari 2012

Kvällen räddad....



............av en ÄNTLIGEN hemkommen Samsung Glaxy Tab.

Väntat som en galning på vår nya leksak. Se bara om man kan WF med den så slipper man kisa för och hitta bokstäverna. 
Plattan står på laddning nu och inväntar hem Dennis så han får hjälpa mig att få igång den=) Han är Samsung experten i denna familj. Jag är mera Nokia freak....Har idag en Nokia N9 och inte så jäkla förtjust iden då den krånglar med trådlöst internet. Se om man ska byta ut den sen....SUCK kommer min Dempa och säga när han läser detta....INTE EN NY TELEFON IGEN! =)




Annars har dagen varit till glädje för det mesta tills min svarv börja strula med mitt humör. Fick stå 1 timma för man kunde inte starta den rackaren. Sen kom vår eminenta  och fingerfärdiga Bengan och fixade så den fungera igen, tror inte han gjorde så mycket men ja den fungera resten av dagen som den skulle.

Mitt i veckan trälonsdagen gick fort fast kollegorna var lite trötta och hängiga idag. Se om morgondagen gör bot på det. Torsdag en dag närmare helgen.....

Sen hittade jag min favorit kombination av godis Marabou Special Edition Saltlakris/Choklad.
Fy fanken vad god......fast lakritsen kunde ju ha lite mera Salmiak i sig enligt min smak.
Kan rekommendera chokladen.
Köpte även nytt te till mig på jobbet med smak av granatäpple se om den kan falla mig i smaken nu när man är bortskämd hemma med goda löstéer. Börjar tröttna på Earl Grey ska ju vara lite smak.

Snöar gör det också kan det inte vara nog nu? Räcker om det kommer 10 cm på en gång och inte 4 meter. Fick ju fanken skotta ut min bil i morse och det var inte så roligt.

Nåja ska ta itu med lite saker innan playtime med nya plattan.

Ha en underbar afton därute! //Suss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar