måndag 6 februari 2012

Drömde om.......


...............................TÄNDER!



Min värsta mardröm och få kariesdrabbade tänder och jag drömde om det i natt. Bara och dra ut en visdomstand är rena rama Rolf. Har totalt dratt ut 3 tänder varav 2 av dom varit visdomständer och legat och skavt och levt rövare i min mun. Sen vart jag tvungen under sedering dra ut en av mina tänder bak i käften och det var fan en plåga. Tandläkarskräck det är bara förnamnet vad man lider av. Tur man är frenetisk med och rengöra sina tänder så slipper man ju tandläkarens torteringsverktyg och deras snack om att det gör inte ont alls!!! Jo, visst dah!

Går och drar på tiden här då man ska till jobbet om en stund. Kul med kvällskiftet och sen kommer ju belöningen på torsdag......

........................pizza torsdag är den bästa dagen på hela denna kvällsskiftsvecka................................


Solen skiner förrädiskt ute och jag drar mig för att gå ut i den kylan men måste snart det. Längtar efter våren och den är nog inte långt borta, vill ha den i mars och hoppas verkligen på att lite vårvärme kommer då.

Nåja avlägsnar mig själv från datorns brummande nu och tar itu med det sista för idag innan det är dax att dra hem pinnen till stacken.

//Suss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar