lördag 18 februari 2012

Top Gear.....

...is da shit.


James May, Jeremy Clarkson och Richard Hammond helt galet.
Man får skratta varje gång man ser dom på Tv:n. I dagens avsnitt är dom i Indien och spökar runt. Bygger egna fyrverkerier och utmanar lokalbefolkningen på mountain races. Helt galet kul.
Började kolla på detta program förra året och Dennis fick jag inte med mig först och kolla avsnittena. Han mumla nåt om bilar bla bla bla......Men till slut insåg han att det inte var enbart om bilar utan humor, så han vart såld på idén ...... Så nu sitter han som gjuten vid varje avsnitt nästan =)


Japp, i kväll drar cirkusen i gång och klar man ska kommentera detta. Nästa flopp och B-låtar som vanligt. Undrar när dom kommer låtarna som sätter sig på minnet och verkligen är bra? Mitt hopp har svalnat. Ska nog vänta på den stora powowen med alla länder deltagandes i och den ........


...........  22, 24 och 26 maj 2012 i Baku, Azerbajdzjan

Idag har man sovit bort mesta delen av dagen .....Gick upp och lagade frukost då gubben fortfarande är hängig och jag gör allt för och inte bli förkyld och hängig. Vaknade runt 05.30 med jordens skallebank och trodde det var kört snart ligger man i denna jävla förkylning och allt snorande och feberyra. Känns bra nu när man sitter här se hur man mår i morgon. Bojkottar virusar och dess likar.

Lagat mat till veckan Bifteki med ris/ tzatziki, Kållåda och sen till middag i kväll blir det vitlöks/kantarellfyllda lövbiffar med ungspotatis. Smarr och mums.


Nåja jag återkommer när spektaklet börjar och mina tankar runt kvällens bravader.

Fridens//Suss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar