onsdag 18 januari 2012

Veckans träligaste dag....

Onsdag.....Inget på tv ingen rolig dag alls. Har i alla fall jobbat klart för idag har man och det gick kalasbra! Fick reda på igår att man fölängt min tid på arbetet så jag får stanna kvar ett par veckor till vilket för mig var glädjande samt slippa springa runt o söka jobb sen ....Kom hem lagade lite pannbiff med vitlökskroketter också en stor klick med tzatziki på det så är lunchen räddad i morgon. Bara duschen kvar och sen är det öppet för att slappa resten av kvällen. Ja för min del blir det som vanlig börjar frysa vid 19-tiden så man bäddar ner sig och poff ligger jag och Nisse och snarkar ihop en halvtimme senare.


Nisse mattes lilla gris
En bjässe till Maine Coon och världens pratgladaste PiPi vilket jag kallar honom för.

 


Gubben Dennis och jag på festival i stan som inte var mycket och ont i skallen bara dagen efter.
Vi kan verkligen inte vara allvarliga på kort så jag tror inte det finns några "normala" kort på varken mig eller gubben min. Blir ju lite roligare om man gör sig till lite ................

Nåja duschen hägrar och snart är Gubben hemma så det är val dax att skynda på lite när man ändå har lite tid till sig själv........

Adios amigos//Suss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar