torsdag 19 januari 2012

Torsdag...

....och helgen närmar sig med stormsteg. Snart skall räkningarna betalas igen och knappt har man fått in lönen på kontot så är den vips borta. Jobba, äta, bajsa, sova,dö.
Ja det är väl den ordningen som det verkar.



Idag var det en harmonisk dag på jobbet, flöt på bra och inga haverier i maskinerna så gladare kan man ju inte bli. Nästa vecka är det superskoj då man får köra kvällskiftet och så får man ju fredagen ledig, vilket man inte klagar över alls. Sovmorgnarna vårdas ömt då man inte behöver styra kosan mot kneget förrens runt 14.00.

Ja ska man dra något roligt som hände mig en gång på IKEA i Västerås. Jag knallar i min egen värld på deras reahörna som dom har där med min vagn i godan ro. Får plötsligt syn på något som verkade roligt och skoj så man släpper allt för världen och mumsar sig in i sin egen shopping eufori......Nja det var inget och ha så jag tar min vagn och knallar vidare......och efter en stund så ropar folk bakom mig .-HAAAALLLLOOOOOOOO! Jag fortsätter och skiter fullständigt i vem och vad som skriker. Tittar ner i min vagn och suckar till jaha kuddar och massa annat jag handlat och det är väl till och knalla till kassan.......Då hörs:- HAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLOOOOO igen........och jag bryr mig inte......Då hugger en hand tag i mig och säger lite barskt:-Hörrödudu du har tagit VÅRAN vagn.....Pffffft tänker jag och tittar ner och kommer på mig själv...VAD FAN JAG HAR INTE KÖPT KUDDAR och allt annat skit som låg i vagnen jag hade ju bara ett skrivbord på min vagn platt som fan och tung.........Ja summan av kontentan blir att jag är inte vid mina sinnesfulla bruk när jag shoppar och har verkligen noll koll ibland........Men morsan min fick sig i alla fall ett jäkla gott skratt.....



Vill ni ha flera garv och läsa något utan substans så gå gärna in på www.schmuckportalen.se
finns även på Facebook.

Nåja det var lite trams för idag ha en underbar afton och på återseende

Kram/Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar