lördag 14 januari 2012

Skrik..


Frukosten avklarad tidigt i morse. Frös så jag bädda ner mig under täcket igen med min lilla gris Nisse en pratglad mattegris maine coon.
Vaknar av att Gubben sliter i sin handkontroll och skriker:- AMEN VAD FAEN! På västmanländska dialekten och fly förbannad på sin assassin som inte gör som han vill. En hel radda svordomar följer och han inte längre tycker det är roligt då ett par vakter står och piskar skiten ur hans assassin...... Suck, vad säger man?

Nu har det lugnat ner sig något då han är tyst i alla fall och har väl kommit underfund hur han undkom dessa elaka vakter och kom vidare i detta spel som jag inte hajar något av för tillfället. Själv har jag egna spel men har väl inte kommit längre än 10 minuter in i spelet förrens jag tycker det får räcka. Sen får man höra av Gubben att fan skulle du ha spelet till när du inte ens är intresserad av och spela......Daaaaaah får man inte vilja ha saker för det? Jopp jag får.

SANCTUARY & HAVEN


Själv fastnade jag för serierna Sanctuary samt Haven. Sanctuary har jag nu under veckan sett alla 4 säsonger som funnits och Haven snart 2 säsongen klar. Gillar det okulta och det lite mystiska i serier. Skönt och flumma in i sin egen värld när man kollar på dessa. Ja jag är väl konstig men det står jag för. Smaken är som baken delad.

CSI

CSI är en serie som jag har följt sen dom började från start. CSI New York, CSI Las Vegas samt CSI Miami. Den sistnämda ligger ju inte så högt på topp gillar inte riktigt upplägget i den serien. Finns många serier därute som är värda sin tid på dagen.


KELLY MCGILLIS

The Innkeepers (2011) kollade jag flummandes igenom här och upptäckte att Kelly Mcgillis var med i den B-skräckisen. Gissa vilken chock jag fick. En riktig stol till golv dängare. Snacka om en gång i tiden vacker kvinna är nu i dag nästan oigenkännlig. Vad gör tiden med oss? Ja denna kvinna bodde granne med oss under min tid jag var i USA (granne och granne några blocks ifrån), väldans skygg kvinna iaf på den tiden.
Nåja alla skall vi den vägen vandra......och Who Want´s To Live Forever?

Ska ta en liten fika nu så kanske återkommer jag lite senare sen och skriver något roligt.

Fridens alla goa

XoXo Suss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar